Ik mis nog een forumonderdeel voor Soepen / Bouillons / Bouquet Garni etc onder b.v. "Voorgerechten en Sauzen".freggel1 schreef:Indien iemand anders nog iets mist of een idee heeft, dit is altijd welkom!
Nieuwe forums toegevoegd [vervolg]
- Maxstar
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 36 times
Nieuwe forums toegevoegd [vervolg]
Topic: viewtopic.php?t=42
-
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 15 times
- Contacteer:
Re: Nieuwe forums toegevoegd [vervolg]
Soep is ook een voorgerechten dus daar hoeft geen nieuw forum voor. En Bouillons... tja.... hoort eigenlijk bij voorbereiding van dingen of niet? Bouquet garni wordt meegetrokken in de bouillon als ik me niet vergis dus dat zou bij elkaar horen.
Dus of daar wel een apart forum voor nodig is....? Het forum moet ook gevuld uiteraard.
Misschien beter eerst die sectie wat vullen en dan zien of het interessant genoeg is om af te splitsen? Maar daar moet onze hoofdkok maar naar kijken.
Dus of daar wel een apart forum voor nodig is....? Het forum moet ook gevuld uiteraard.
Misschien beter eerst die sectie wat vullen en dan zien of het interessant genoeg is om af te splitsen? Maar daar moet onze hoofdkok maar naar kijken.
- Maxstar
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 36 times
Wellicht is omschrijving onder "Warme Voorgerechten" dan handig om toe te voegen welke recepten je daar kan posten, nu is het leeg!Black Tiger schreef: ↑23 aug 2024, 17:30 Soep is ook een voorgerechten dus daar hoeft geen nieuw forum voor. En Bouillons... tja.... hoort eigenlijk bij voorbereiding van dingen of niet? Het forum moet ook gevuld uiteraard.
-
- Contacteer:
Recepten van warme voorgerichten, soep is ook een warm voorgerecht.
Gewone bouillon eigenlijk ook. Ik weet zo vlug niet hoe je dan bouillon moet noemen wat je als basis voor andere gerechten gebruikt.
Misschien Warme Voorgerechten en daar dan bij schrijven "en basis voor andere gerechten zoals bouillons"?
Gewone bouillon eigenlijk ook. Ik weet zo vlug niet hoe je dan bouillon moet noemen wat je als basis voor andere gerechten gebruikt.
Misschien Warme Voorgerechten en daar dan bij schrijven "en basis voor andere gerechten zoals bouillons"?
-
- Contacteer:
Of zou een basis niet beter ook onder de sauzen passen? Dat daar erbij zetten in omschrijving?
- freggel1
- Site Admin
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 61 times
- Contacteer:
@Maxstar, ik ga hier straks aan beginnen.
Even kijken wat er verbeterd kan worden.
Bedankt voor jou suggesties.
Even kijken wat er verbeterd kan worden.
Bedankt voor jou suggesties.
Bon Apetit Eet Smakelijk Enjoy Youre Meal
- freggel1
- Site Admin
- Contacteer:
De basis dat doe ik nog niet toevoegen, want bij veel recepten daar wordt als basis bouillon gebruikt.
Ik heb even tekst bij de warme en koude voorgerechten geplaatst, mochten er nog ideëen zijn of het anders kan,
laat het even weten.
Ik heb even tekst bij de warme en koude voorgerechten geplaatst, mochten er nog ideëen zijn of het anders kan,
laat het even weten.
-
- Contacteer:
Ik schreef ook "als omschrijving" erbij zetten, niet als apart forum maar gewoon in de beschrijving erbij, naast de rest van de beschrijving.
- freggel1
- Site Admin
- Contacteer:
Oeps we zijn weer tegelijk aan het tiepen.