Mijn naam is Ted en op menig forum ben ik te vinden als Maxstar. Als jong mannetje wilde ik graag kok worden, ik keek dan ook altijd het programma Koken met Sterren met Cas Spijkers. Vervolgens volgde ik de middelbare opleiding consumptieve techniek 'Koken en Serveren, gevolgd door Basiskok en Zelfstandig Werkend kok.
Echter in de beginjaren '90 ontwikkelde ik ook een passie voor computers. In de keukens waar ik gewerkt heb kreeg ik al snel de bijnaam 'computerkok' omdat ik vaak achter de dichtstbijzijnde PC te vinden was. Ook op de ICT-afdeling was ik vaak te vinden in de pauze's om daar mee te kijken e.d.
Nadat ik alle koks opleidingen had voltooid ben ik eigenlijk onverwacht in de ICT werkzaam geworden. Ik wilde eerst doorgaan voor dieetkok destijds, maar via via kreeg ik het aanbod om op de assemblageafdeling van een technische dienst te komen werken. Na wat wikken en wegen ben ik die weg ingeslagen. Waarna ik n.a.v. een faillissement van het betreffende bedrijf weer tijdelijk als kok ben gaan werken via een oud-collega.
Echter was er toen al sprak van fusies van verzorgingshuizen en het sluiten van de keukens. Dus dat was een tijdelijke baan, uiteindelijk heb ik dan ook van mijn werk een hobby gemaakt, en van mij hobby mijn werk als ZZP'er en manusje-van-alles op computergebied.
Oh en verder ben ik een fervent liefhebber van de Formule 1, muziek, films en spannende series. Maar ja wie niet....
Maxstar stelt zichzelf ook even voor.
- freggel1
- Site Admin
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 61 times
- Contacteer:
Re: Maxstar stelt zichzelf ook even voor.
Welkom Ted, ik ben benieuwd naar jou kookkunsten.
Bon Apetit Eet Smakelijk Enjoy Youre Meal
-
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 19 times
Welkom Ted.
Ook een zelfstandig ondernemer dusmijn werk als ZZP'er
- Maxstar
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 36 times
Yep, van zelfstandig werkend kok naar zelfstandig ondernemer was maar een kleine stap....
-
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 19 times
Zelf heb ik iets met kwasten, rollers en heel veel verf. En een ietswat uitpuilende agenda, maar daar klaag ik maar niet teveel over
-
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 15 times
- Contacteer: