Handige links voor andere hobbyisten?
-
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 13 times
Handige links voor andere hobbyisten?
Is het misschien een idee om een pagina te maken met handige links naar andere websites waar andere hobbyisten eens kunnen rondneuzen indien ze geïnteresseerd zijn?
Tuurlijk kan ik ook de naam noemen van een website , maar een link werkt wellicht sneller?
Wel natuurlijk in de post er bij zetten waar het om gaat, zodat het niet nodeloos klikken wordt.
Of wellicht nog beter: een rubriek met handige links waarin iedereen zijn eigen onderwerp kan maken met een beschrijving van waar je naar toe gaat linken, dat maakt het nog overzichtelijker.
Bijvoorbeeld een onderwerp met de titel : voor al uw bakbenodigdheden:
En binnen dat onderwerp iets fijner aangeven , bijvoorbeeld: voor spuitzakken, spuitmondjes, zeven, etc, en dan de uiteindelijke link naar baktotaal bouwhuis.
Dan weet iedereen die de titel ziet gelijk of ie er in geïnteresseerd is, en er op gaat klikken.
Ik heb nog wel een aantal links die ik kan geven, maar weet niet of zo’n rubriek er kan en mag komen.
Ik hoor het graag.
Tuurlijk kan ik ook de naam noemen van een website , maar een link werkt wellicht sneller?
Wel natuurlijk in de post er bij zetten waar het om gaat, zodat het niet nodeloos klikken wordt.
Of wellicht nog beter: een rubriek met handige links waarin iedereen zijn eigen onderwerp kan maken met een beschrijving van waar je naar toe gaat linken, dat maakt het nog overzichtelijker.
Bijvoorbeeld een onderwerp met de titel : voor al uw bakbenodigdheden:
En binnen dat onderwerp iets fijner aangeven , bijvoorbeeld: voor spuitzakken, spuitmondjes, zeven, etc, en dan de uiteindelijke link naar baktotaal bouwhuis.
Dan weet iedereen die de titel ziet gelijk of ie er in geïnteresseerd is, en er op gaat klikken.
Ik heb nog wel een aantal links die ik kan geven, maar weet niet of zo’n rubriek er kan en mag komen.
Ik hoor het graag.
- freggel1
- Site Admin
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 61 times
- Contacteer:
Re: Handige links voor andere hobbyisten?
Dat is op zich een goed idee, maar ik weet niet of directe links een goed idee is?
Ik denk er nog even verder over na.
Ik denk er nog even verder over na.
Bon Apetit Eet Smakelijk Enjoy Youre Meal
-
Ik bedoel alleen de link naar de website, niet links naar specifieke producten op een website, want dan is het einde zoek.
Maar meer als in: dit is de website waar je al die dingen kan vinden, en dan de link naar de homepage van die website.
Van daaruit zouden de meeste hobbyisten zich wel uit de voeten kunnen maken.
Wie weet wordt je doorgelinkt naar een website waarvan je het bestaan nog niet wist, maar wat voor jou een verborgen pareltje kan zijn.
Allemaal onder het mom van : sharing is caring
Maar meer als in: dit is de website waar je al die dingen kan vinden, en dan de link naar de homepage van die website.
Van daaruit zouden de meeste hobbyisten zich wel uit de voeten kunnen maken.
Wie weet wordt je doorgelinkt naar een website waarvan je het bestaan nog niet wist, maar wat voor jou een verborgen pareltje kan zijn.
Allemaal onder het mom van : sharing is caring
- freggel1
- Site Admin
- Contacteer:
Ik begrijp wat je bedoelt Arjan, ik heb in het begin van dit forum al een onderwerp gestart met de mededeling, als je hier klaar bent ga ook eens op de koffie bij een andere website.
Links op dit moment liever nog niet te veel, maar een verwijzing zoals jij doet naar baktotaal daar heb ik geen problemen mee. Mits niet te commercieel natuurlijk.
Ik doe het ook met de bakkersmolens.
Een verwijzing naar 1 van jou favoriete websites in jou profiel of als handtekening mag wat mij betreft altijd.
We gaan dit gewoon rustig opbouwen , het forum heeft wat mij betreft voorrang.
Links op dit moment liever nog niet te veel, maar een verwijzing zoals jij doet naar baktotaal daar heb ik geen problemen mee. Mits niet te commercieel natuurlijk.
Ik doe het ook met de bakkersmolens.
Een verwijzing naar 1 van jou favoriete websites in jou profiel of als handtekening mag wat mij betreft altijd.
We gaan dit gewoon rustig opbouwen , het forum heeft wat mij betreft voorrang.
- freggel1
- Site Admin
- Contacteer:
@Arjan E, ik weet niet of je het bericht al gelezen hebt waar ik het over had,
maar hier kun je het lezen.
Als je iets leuks vindt dan kun je het daar plaatsen.
maar hier kun je het lezen.
Als je iets leuks vindt dan kun je het daar plaatsen.
-
Ik heb het gelezen, maar als ik zeg: green forest, wat zegt het jou dan?
-
Terwijl ik een onderwerp zou kunnen aanmaken in een daarvoor gecreëerde rubriek met de titel: voor al uw barbecue benodigdheden
En dan in het tekstveld niks anders dan: https://www.green-forest.nl/
Dan is het in 1 klap duidelijk.
Green forest is bijvoorbeeld met slechts 1 s geschreven, dus als ze zoekt op 2 sms’en dan krijg je hele andere resultaten, en snappen andere hobbyisten niet wat ze er mee moeten.
En dan in het tekstveld niks anders dan: https://www.green-forest.nl/
Dan is het in 1 klap duidelijk.
Green forest is bijvoorbeeld met slechts 1 s geschreven, dus als ze zoekt op 2 sms’en dan krijg je hele andere resultaten, en snappen andere hobbyisten niet wat ze er mee moeten.
-
En dan zou ik in hetzelfde onderwerp in een 2e veldje bijvoorbeeld alleen kunnen zetten:
https://vuurenrook.nl/?srsltid=AfmBOop ... d5Hf1Szg_8
https://vuurenrook.nl/?srsltid=AfmBOop ... d5Hf1Szg_8